اطلاعات حقوقی

کسب اطلاعات در زمینه حقوقی و مشاوره های حقوقی

اطلاعات حقوقی

کسب اطلاعات در زمینه حقوقی و مشاوره های حقوقی

  • ۰
  • ۰

محبوبیت پایتون از قدرت آن در کنار سادگی‌اش نشات می‌گیرد. زبان برنامه نویسی Python زبانی چند منظوره و بسیار پیشرفته برای کدنویسی است. احتمالا هنگامی که خیدوفان روسوم در سال ۱۹۹۱ این زبان برنامه‌نویسی را عرضه کرد، از آینده‌ی باشکوه اختراعش آگاه نبوده است و بدون شک انتظار این استقبال عظیم برنامه‌نویسان و پیشرفت پایتون را نداشته است.

همچنین افراد بسیار زیادی در دنیای کامپیوتر از پایتون استفاده میکنند و تنها برای برنامه‌نویسان نیست. اما این طرفداری از کجا نشئت میگیرد؟ چرا در بین تمام زبان‌های برنامه نویسی، پایتون بسیار پرطرفدار و محبوب است؟ جواب این سوال در ویژگی‌های منحصر به فرد پایتون نهفته شده است.

پایتون زبان برنامه‌نویسی مورد علاقه‌ی بسیاری از کمپانی‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل، یوتیوب، یاهو، فیس‌بوک و ناسا است. علاوه بر این تالار بورس نیویورک از زبان پایتون برای برنامه‌نویسی استفاده می‌کند. این موضوع بیانگر  قدرت زیاد و محبوبیت Python است. ویژگی‌های فوق‌العاده حرفه‌ای و کاربردی این زبان دلیل علاقه‌مندی برنامه‌نویسان به آن است. 

با استفاده از دوره های برنامه نویسی می توان به راحتی تمامی زبان های برنامه نویسی را یاد گرفت. برای مبتدیان و تازه کارها، آموزش پایتون در مقایسه با جاوا، متلب، سی پلاس پلاس و غیره گزینه بهتری است زیرا جذابیت های زیادی در کنار مزیت های مختلف دارد. بر این اساس می توان گفت که زبان پایتون سخت نیست. 

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • احمد کولیوند

پایتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی